piątek, 15 lutego 2013

Stop poobgryzanym paznokciom !

W ostatnim czasie coraz więcej osób, wpada w nałóg jakim jest obgryzanie paznokci . Niestety sama go miałam ale udało mi się go przezwyciężyć ! Jak to zrobić ? W gruncie rzeczy sa to łatwe metody ale żeby się udało trzeba przede wszystkim zaprzeć się i powiedzieć STOP ! Ale jak to zrobić ? Parę rad !

Pomalować paznokcie lakierem ! #1
 
W niektórych przypadkach działa w niektórych nie, metoda ta jest stosunkowo bardzo prosto. Wystarczyć pomalować paznokcie lakierem najlepiej jakimś ciemnym kolorem np czarnym i jak najdzie cię ochota obgryźć paznokcia zacząć zdrapywać lakier zębami.Gorzej jak już wszystko zdrapiesz ale trzeba mieć nadzieje ! 

Gorzki lakier ! #2

Istnieją w aptece specjalne preparaty które mają gorzki smak.

Obciąć paznokcie, bardzo krótko #3

Jedna z metod jest bardzo krótko obciąć paznokcie. Jak nie będziesz miał/a co obgryzać momentalnie przestaniesz to robić !

Tipsy #4

Zapuścić długie paznokcie pod tipsem, jeżeli zechcesz poobgryzać paznokcia najpierw zaznasz opór tipsa który jest bardzo twardy. I nie tak łatwo jest go obgryźć. Jak ostatecznie długo będziesz miał/a go przyczepionego automatycznie paznokcie same rosną wolniej ale rosną. A przecież jak ktoś ma długie paznokcie nie chce już ich obgryzać !


Zajęcie się czymś #5

Przykładowo czytanie dużej ilości książek, jak je czytasz nie masz wręcz czasu żeby obgryzać ! 

Nasycić paznokcie pieprzem ! #6

Poradziła mi to koleżanka , podobno parę osób skorzystało i pomogło !!

Szczotkowanie paznokci ! #7

 Po umyciu rąk wyszczotkować paznokcie a potem pomalować bezbarwnym lakierem. Następnego dnia zmyć zmywaczem i powtórzyć czyność. Robić codziennie po miesiącu nasze paznokcię stwardnieją i będą miały inny smak ( paru osobą pomogło ).

Poprosić przyjaciół / kolegów / koleżanki z klasy o pomoc ! #8

Powiedzieć swoich znajomych żeby za każdym razem jak obgryzasz paznokcie zwracali ci uwagę albo lekko  " bili' po łapach. Czasem obgryzamy paznokcie nie świadomie ! 

13 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się tzw. kawior na paznokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiscie wyglada on zjawiskowo i nie duzo kosztuje taki lakier

      Usuń
  2. Ten na Bestach ale resztę różnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe porady :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś miałam duży problem z obgryzaniem paznokci :) Pomogło mi ich malowanie, ale nie dlatego że obgryzałam lakier a nie paznokcie, a dlatego, że po prostu było mi szkoda niszczyć "bo tak ładnie pomalowane" :D.

    Masz bardzo fajnego bloga :) Będę tutaj zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Dopiero zaczynam pisać więc mogłabyś wpaść i pozostawić jakiś ślad po sobie + sama mam ten nałóg drugi raz. Pozbyłam się go w wakacje, a wrócił we wrześniu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocna notka. Ja sama kiedyś obgryzałam paznokcie - teraz jest to dla mnie obrzydliwe ! Stosowałam kilka metod, o których tu wspomniałaś : gorzki lakier i malowanie paznokci. Bardzo działał gorzki lakier i dzięki niemu wyszłam z tego ;>

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to ja juz wczesniej bylam obserwatorem twojego bloga.... wiec co mam zrobic :-D ?

      Usuń
  7. też mam z tym problem, przez dłuższy czas nie obgryzałam ale powróciłam do tego : / Przydatne rady :P

    Bardzo fajny blog i mam nadzieje, wpadnisz do mnie :) Będę zaglądać tu częściej :)
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumię ja też raz czy 2 razy tak mialam ze przez jakis czas nie obgryzalam ale wrocilam. I teraz jak na razie trzymam sie troche bed ogryzania :-)

      Usuń
  8. Fajny blog. :)
    Zapraszam do mnie.---->http://alexandraaxo.blogspot.com/
    Jestem początkującą blogerką wiec mogła byś mi może troszeczkę pomóc.;)
    Na pewno się odwdzięczę.
    Obserwuję i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń